Distribuitor
Ulei Cyclon
Compania Cyclon este activă în producția și comercializarea de uleiuri de bază și trei branduri de lubrifianți pentru autovehicule, industriali și marini.
Marca Cyclon este sinonimă cu cea mai bună calitate și este concepută pentru a îmbunătăți performanța și longevitatea motorului, reducând în același timp consumul și emisiile.
De ce să alegi CriboPlast?
Distribuitor autorizat
Distribuitor autorizat pentru produsele Cyclon
Promptitudine
Solutionarea solicitarilor si comenzilor in cel mai scurt timp
Profesionalism
Ne respectam clientii si ne dorim sa le oferim servicii de calitate
Uleiuri Cyclon
- Ulei de motor Cyclon pentru autoturisme si autoutilitare
- Ulei de motor Cyclon pentru motociclete
- Ulei de motor Cyclon pentru vehicule comerciale
- Ulei de motor Cyclon pentru utilaje de constructii si vehicule comerciale
- Ulei de motor Cyclon pentru motoare pe gaz natural ( GPL, LPG )
- Ulei Cyclon pentru utilaje agricole
- Ulei de transmisie Cyclon
- Lubrifianti sisteme hidraulice
- Lubrifianti industriali
- Lubrifianti pentru compresoare si turbine
- Lubrifianti pentru sisteme de circulatie
- Lubrifianti pentru angrenaje industriale
- Lubrifianti pentru industria textila, transfer termic, utilaje pentru taiere si utilaje pneumatice
- Lubrifianti pentru aplicatii speciale
DENUMIRE/DESCRIERE SI APLICATII | GRAD/ SAE | SPECIFICATII | AMBALAJ |
MAGMA SYN FD (SINTETIC) | |||
Ulei, consum redus (FE), pentru motoare pe benzina ale vehiculelor de pasageri si camionetelor.Conceput in special pentru motoare de ultima generatie FORD EcoBoost Euro 5, este recomandat si pentru motoare care folosesc uleiuri cu specificatia WSS-M2C913-B/C sau 925-B (Atentie: nu sunt pentru modele Ford Ka, Focus ST, Focus RS), precum si pentru motoare pe benzina ale Jaguar, Land Rover si Crysler/Jeep ce urmaresc specificatiile Ford. Sunt potrivite de asemnea si pentru motoare pe GPL sau diesel EURO 5, care au nevoie de un ulei cu vascozitate redusa ACEA B1. | 5W-20 | API: SN, ACEA: A1/B1, FORD WSS M2C-948B JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5004 | 60L |
4x5L | |||
4x4L | |||
12x1L | |||
MAGMA SYN V1 (SINTETIC) | |||
Este un ulei 100% sintetic, low SAPS special conceput pentru a fi utilizat in toate motoarele VAGroup(iclusiv Seat si Skoda) care cer specificatiile 504.00/507.00, benzina sau motorina inclusiv pentru cele cu filtre de particule DPF sau common rail. Indeplineste cerintele specificatiilor anterioare VW 502.00, 505.00, 505.01, 503.00, 503.01, 506.00, 506.01 (exceptie facand motoarele fabricate inainte de 2006 ca R5 si V10). La fel de bune pentru ambele tipuri de servisare (QG1 si QG2). Se poate folosi pentru autovehicule BMW si Daimler | 5W-30 | ACEA: C2/C3, A3/B4-07, API SN VW 504.00/507.00- aprobat, BMW LL-04(Aprobat), MB 229.51, Porsche C30 | But 208L |
But 60Litri | |||
20L | |||
4x5L | |||
4X4L | |||
12x1L | |||
MAGMA SYN DXS (SINTETIC) | |||
Este un ulei Low SAPS, 100% sintetic. Este recomandat in primul rand a fi folosit in motoare euro 4, 5 si 6 motoare benzina sau diesel echipate cu filtre de particule (DPF), injectie directa (DI) si turbo. Asigura ponire usoara la rece, protectie antiuzura si economie combustibil de 2.5%. Este recomandat pentru autoturisme GM Dexos 2TM cu motoare care cer uleiuri cu specificatia GM-LL-B-025 si GM-LL-A-025 si motoare diesel Mercedes Benz BlueTec echipate cu sisteme SCR care cer uleiuri cu specificatia MB 229.52. Recomandat si pentru FIat, Hyundai/Kia, Suzuki sis Ssangyong unde uleiuri cu specificatia ACEA C2 pentru intervale mari de schimbsunt cerute. SUnt potrivite si pentru motoare VW echipate cu pompe duse unde specificatia VW 505.01 este ceruta. | 5W-30 | API: SN (Aprobat), ACEA C2/C3, ACEA A3/B4-07, VW 502.00/505.00, VW 505.01-Aprobat, Daimler MB 229.51-Aprobat, MB 229.52-Aprobat, BMW Longlife – 04, GM Dexos 2TM – Aprobat | But 208L |
But 60L | |||
20L | |||
4x5L | |||
4X4L | |||
12X1L | |||
MAGMA SYN TDI (SINTETIC) | |||
Este un ulei bazat pe tehnologie Low SAPS, 100% sintetic. Este conceput pentru autoturisme echipate cu motoare diesel turbo si benzina euro 4, 5 si 6 care cer uleiuri cu specificatia ACEA C3. Compatibil cu toate tipurile de convertizoare catalitice si filtre de particule(DPF). Estepotrivit pentru motoare puternice GM Dexos 2TM, Daimler (MB 229.51), VAG (VW 502.00/505.00/505.01), BMW pentru intervale mari de schimb si Porsche, unde sunt recomandate uleiuri SAE 5W40 cu specificatia ACEA C3 si API SN(sau mai vechi). | 5W-40 | API: SN (Aprobat), ACEA C3, A3/B4-07, VW 502.00/ 505.01 Daimler MB 229.51, BMW Longlife – 04, GM Dexos 2TM Porsche A40, Fiat 9.55535.S2, Ford WSS M2C-917A | But 208L |
But 60L | |||
20L | |||
4x5L | |||
4X4L | |||
12X1L | |||
MAGMA SYN ULTRA (SINTETIC) | |||
Ulei de motor sintetic de calitate superioara, performanta ridicata si economie de combustibil, obtinut din ulei de baza sintetic si un sistem avansat de aditiv cu potential pentru intervale mari de schimb. Produs pentru motoarele moderne in patru timpi, pe benzina, GPL sau diesel (incluzand cele cu injectie directa, turbo si intercooler) ale autoturismelor, dubitelor si vehiculelor comerciale usoare. Este ideal pentru intervale lungi de schimb sau conditii severe de lucru. | 5W-30 | API SL/CF, ACEA A3/B4, VW 502.00/505.00, MB 229.5/229.3, OPEL GM-LL-A-025/B-025, Renault RN 710/700, Performance level : API SN , BMW LongLife-01, Recomandat unde Fiat 9.55535.G1 este cerut | But 208 L |
But 60L | |||
20L | |||
4x5L | |||
4X4L | |||
12x1L | |||
5W-40 | API SN/CF -Aprobat, ACEA A3/B4, VW 502.00/505.00 -Aprobat, MB-Approval 229.5, MB 229.3, MB 226.5,, GM LL-B-025, Porsche A40, Renault RN 710/700, BMW LongLife-01 , PSA B71 2296, Recomandat unde Fiat 9.55535.H2, M2, N2 or Z2 este specificat | But 208L | |
But 60L | |||
20L | |||
4x5L | |||
4X4L | |||
12x1L | |||
MAGMA SYN RNL | |||
Ulei de motor premium complet sintetic SAE 5W-30 fabricat prin utilizarea tehnologiei LOW SAPS de ultimă generație. Conceput pentru a răspunde la cerințele stricte ale producătorilor de motoare (ex. Cerințele exigente ale Renault RN0720), Oferă niveluri ridicate de protecție și curățare, beneficii îmbunătățite de reducere consumului de combustibil și un interval de schimb prelungit. Este recomandat în special motoarelor diesel din Grupul Renault ce necesita un lubrifiant cu specificatia DPF RN0720. Acesta se potrivește utilizării în aplicații care necesită ulei de motor de nivel ACEA C4 și pentru modelele Mercedes-Benz dotate cu motoare diesel Renault. | 5W-30 | ACEA C4; Renault RN0720; Daimler MB 226.51. Respecta cerintele Dacia, Nissan, Suzuki | 208L |
20L | |||
4x5L | |||
4x4L | |||
12x1L | |||
MAGMA SYN PSA | |||
Ulei de motor complet sintetic low SAPS destinat autoturismelor și vehiculelor comerciale ușoare cu sau fără intervale de service prelungite. Special dezvoltat pentru vehiculele cu turbocompresoare Peugeot Kai Citroen (PSA) cu sisteme de evacuare post-tratament în conformitate cu specificația PSA B71 2290. Oferă o pornire la rece optimă, un consum redus de ulei și economie crescută de combustibil (FE>2,5%) precum și reducerea depunerilo. Este potrivit si pentru motoarele diesel Toyota și FIAT care necesită un ulei de calitatea ACEA C2 și pentru autoturismele unde un ulei cu specificatiiile ACEA A5/B5 sau API SN este cerut. | 5W-30 | ACEA C2; ACEA A5/B5; API SN; PSA B71 2290. Nivel: FIAT 9.55535.S1. Respectă cerințele: Honda, Toyota |
208L |
20L | |||
4x5L | |||
4x4L | |||
12x1L | |||
MAGMA SYN ULTRA RC (SINTETIC) | |||
Ulei de motor sintetic de calitate superioara, conceput sa ofere protectie si performante ridicate in conditii extreme motoarelor puternice (WRX/STI, Evo, M Poweretc.). Baza sintetica combinata cu formula TribACT asigura preformante ridicate si de durata ale motorului. Depaseste cerintele specificatiilor producatorilor de autourisme Japonezi, Europeni si din US, precum, Daimler MB 229.5, API SN sau ACEA A3/B4. | 5W-50 | API SN/SM/CF, ACEA A3/B4 Performance Level: BMW LongLife-01, Daimler MB 229.5/229.3, GM LL-B-025, Porsche A40, Renault RN 710/700 |
But 208L |
20L | |||
4x5L | |||
4x4L | |||
12x1L | |||
MAGMA SYN F1 (SINTETIC) | |||
Uleiuri sintetice superioare. Obtinute cu un pachet de aditivi inovativ, asigura un nivel ridicat de curatenie al motorului, vascozitate constanta la temperaturi ridicate, protectia motorului la pornirea la rece si reduce consumul de ulei. F1 este recomandat pentru toate motoarele moderne in 4 timpi, cu sisteme de injectie directa sau indirecta, diesel, pe benzina sau GPL ale autoturismelor, microbuzelor si vehiculelor comerciale usoare, cu aspiratie normala sau turbo. | 10W-40 | API SN/SM/CF – Aprobat, ACEA A3/B3/B4, VW 502.00/505.00-Aprobat, Renault RN 700/710, MB-Approval 229.3, JASO MA-2 | But 208L |
4x5L | |||
4x4L | |||
12x1L | |||
15W-40 | API SL/CF, ACEA A3/B3/B4, MB 229.1, VW 501.01/505.00 | But 208L | |
4x5L | |||
4x4L | |||
12x1L | |||
MAGMA X-100 | |||
Ulei de motor semisintetic, pentru perfomante ridicate, conceput special pentru motoarele pe benzina, diesel sau GPL. Mentine performantele originale ale motorului. Protejeaza motorul in toate anotimpurile si in conditii severe de trafic in orase. Este potrivit pentru motoarele cu aspiratie normala, injectie si turbo, pe benzina, diesel sau GPL ale autoturismelor de pasageri si vehiculelor comerciale usoare (dubite, vanuri). | 5W-30 | API:SL/CF, ACEA B3/B4/A3, VW 501.01/505 00, Daimler MB 229.1 | But 208L |
20L | |||
4x5L | |||
4x4L | |||
12x1L | |||
5W-40 | But 208L | ||
20L | |||
4x5L | |||
4x4L | |||
12x1L | |||
10W-40 | API: SL/CF- Aprobat, ACEA B3/B4/A3, VW 501.01/505 00, Daimler MB 229.1-Aprobat | But 208L | |
But 60L | |||
20L | |||
4x5L | |||
4X4L | |||
12x1L | |||
MAGMA SUPER | |||
Ulei de motor mineral, de calitate premium. Contine aditivi speciali care asigura controlul eficient al depunerilor, uzura minima a motorului si lubrifiere imbunatatita chiar si la temperaturi scazute si ridicate. Asigura un consum scazut al uleiului, reducand si emisiile de esapament. Adecvat pentru toate tipurile de motoare pe benzina, cu supape, echipat cu convertizor catalitic sau conventional si motor TURBO la autovehicule, camioane de tonaj mic si furgonete. Poate fi folosit si pentru motoarele actionate cu LPG. | 15W-40 | API: SL/CF-Aprobat, ACEA: A3/B3/B4, Daimler MB 229.1-Aprobat, VW 501.01/505.0 | But 208L |
4X4L | |||
12X1L | |||
15W-50 | PI: SL/CF, ACEA: A3/B3/B4, Daimler MB 229.1, VW 501.01/505.0 | But 208L | |
12X1L | |||
4X4L | |||
20W-50 | But 208L | ||
12X1L | |||
4X4L | |||
MAGMA EXTRA | |||
Este recomandat pentru motoare euro 1,2,3 pe benzina ce functioneaza in conditii normale. Solutia ideala pentru motoarede generatie veche N. Americane si din Estul Indepartat. Este produs conform ultimelor tehnologii si asigura ungere perfecta si protectie ridicata a motorului. | 15W-40 | API: SJ/CF, ACEA A2/B2 | But 208L |
20L | |||
4x5L | |||
4x4L | |||
12x1L | |||
20W-50 | But 208L | ||
20L | |||
4x5L | |||
4X4L | |||
12x1L | |||
MAGMA MULTI | |||
Ulei mutligrad de calitate, formulat sa indeplineasca cerintele moderate ale anumitor vehicule de pasageri. Poate fi utilizat pe toata durata anului. Uleiuri cu pret redus, obtinut din ulei mineral cu indice mare de vascozitate si un pachet de aditivi ce asigura curatenia motorului. Ideal pentru motoarepe benzina tehnologie mai veche echipate cu carburator. | 15W-40 | API: SF/CC | But 208L |
25L | |||
20L | |||
4x5L | |||
4x4L | |||
12x1L | |||
20W-50 | But 208L | ||
25L | |||
20L | |||
4x5L | |||
4X4L | |||
12x1L | |||
MAGMA PRIME | |||
Lubrifianti cu aditivi speciali ce protejeaza suprafetele metalice impotriva uzurii, a ruginii si a uzurii.Este potrivit pentru completarea uleiului in motoare pe benzina si diesel mai vechi. | 30 | API: SC/CC, MIL-L-2104B | But 208L |
20L | |||
4x4L | |||
12x1L | |||
40 | But 208L | ||
20L | |||
4x4L | |||
12x1L | |||
10W | But 208L |
DENUMIRE/DESCRIERE SI APLICATII | GRAD/ SAE | SPECIFICATII | AMBALAJ |
LAVA OUTBOARD 2T | |||
Ulei premium fara cenusa pentru motoare in 2 timpi suspendate racite cu apa. Depaseste cerintele celor mai inalte specificatii ale National Marine Manufactures Association (NMMA) TCW-III si cerintele majoritatii marilor producatori ca EVINRUDE, JOHNSON, YAMAHA, TOHATSU, MARI – NER MERCURY. Asigura protectie anti rugina pentru perioade lungi de depozitare. Este recomandat pentru toate tipurile de moatore de ultima generatie inclusiv pentru cele foarte puternice cu injectie directa, folosite la barci, snowmobile si motociclete, cu sistem de injectie sau preamestecare, in ratii de la 11:1 pana la 100:1. Este colorat in verde pentru o identificare mai usoara in combustibil. | NMMA: TC-W3 | But 208L | |
4X4L | |||
20L | |||
LAVA OUTBOARD 4T | |||
Recomandat pentru motoare in 4 timpi moderne suspendate ale marilor producatori Honda, Mercury, Yamaha, Johnson/Evinrude, Suzuki, Nissan, Tohatsu. Depaseste cerintele celor mai inalte specificatii ale National Marine Manufactures Association (NMMA) TCW-III.Poate fi folosit oriunde se cere un ulei de vascozitate SAE 10W40, 15W40, 25w40 sau SAE 40. | 10W-40 | NMMA FC-W | 4x4L |
LAVA SYNT 2T | |||
Este un ulei sintetic premium, pentru motoare performante in 2 timpi de motocicleta. Asigura: Lubrifiere superioara pentru uzura minima; Reducerea emisiilor de noxe; Elimina depozitele din sistemul de evacuare si de la bujii pentru o mai mare putere a motoarelor; Mareste durata de viata a motorului. Este potrivit pentru motoare ce opereaza la turatii ridicate precum curse, enduro si alte aplicatii off-roads. Depaseste majoritatea cererintelor producatorilor ca SUZUKI, HONDA, YAMAHA, HUSQVARNA, STIHL. Prediluat, este potrivit in sisteme de lubrifiere premix sau pe injectie. Rata de dilutie sugerata este de 1:50 (1 parte din lubrifiant si 50 parti combustibil) sau 2%. | JASO FD/FC TISI, API TC, ISO-L-EGC, ISO-L-EGD, PIAGGIO HEXAGON | 12X1L | |
LAVA 2T SUPER MIX | |||
Lubrifiant special pentru motoare in 2 timpi racite cu aer cu performante reduse. Prediluat, este potrivit in sisteme de lubrifiere premix sau pe injectie. Rata de dilutie recomandata este de 2%. | API TA/TB, JASO FB, ISO-L-EGB | But.180KG | |
12X1L | |||
70X200ML | |||
20L | |||
LAVA 2T SCOOTER | |||
M2T SCOOTER este un lubrifiant pentru motoare in doi timpi ce reduce emisiile de noxe. Este un produs ce creeaza o pelicula de ulei pe toate suprafetele de metal, protejandu-le impotriva uzurii si coroziunii. Contine aditivi speciali de dispersare ce minimizeaza formarea depozitelor. Creste puterea si prelungeste viata motorului. Este potrivit pentru motoare in doi timpi de la motociclete si scootere ca HONDA, PIAGGIO, YAMAHA, PEUGEOT. Prediluat, este potrivit in sisteme de lubrifiere premix sau pe injectie. Rata de dilutie recomandata este de 2%. | API TC, ASTM TSC-3, JASO FC TISI, ISO-L-EGD | 12X1L | |
LAVA SYN RACING 4T | |||
Lubrifiant 100% sintetic pentru motoare in 4 timpi de motocicleta cu performante ridicate. Formula sa unica permite realizarea lubrifierii si utilizarea ambreiajului ud. Ofera: Protectie superioara impotriva uzurii pentru o viata mai lunga a motorului; Operare usoara si consistenta a ambreiajului; Cresterea puterii motorului; Consum scazut de ulei; Reducerea temperaturii de functionare. Potrivit pentru folosirea la motociclete de curse, enduro si off-roads. Indeplineste cerintele majoritatii producatorilor HONDA, SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI etc. | 10W-40 | API SL JASO MA2 | 12X1L |
But 60L | |||
LAVA SYNT 4T | |||
Lubrifiant multigrad sintetic pentru motoare de motocicleta in 4 timpi. Depaseste specificatiile API SL si JASO. Asigura: O viata mai lunga a motorului; Acceleratie marita si putere; Pornire usoara la rece; Temperatura de functionare a motorului redusa. Indeplineste cele mai ridicate specificatii ale producatorilor ca SUZUKI, HONDA, YAMAHA, KAWASAKI, BMW etc. |
15W-50 | API SL JASO MA2 | 12X1L |
But 60L | |||
LAVA SUPER 4T | |||
Lubrifiant multigrad pentru motociclete echipate cu motoare in 4 timpi. Asigura protectie ridicata impotriva uzurii motorului si a transmisiei la viteze ridicate si temperaturi mari. Prelungeste viata motorului. Potrivit pentru toate tipurile de motociclete. | 20W-50 | API SG JASO MA2/MA | 12X1L |
But 60L | |||
LAVA TIMBER CHAIN | |||
Lubrifiant pentru ungerea lanturilor si fierestraielor cu aditivi speciali pentru aderenta si antiuzura. Previne uzura lanturilor atat la temepraturi ridicate sau scazute de functionare. | 12x1L | ||
DENUMIRE/DESCRIERE SI APLICATII | GRAD/ SAE | SPECIFICATII | AMBALAJ |
GRANIT SYN EURO ULTRA | |||
Este un ulei sintetic Low SAPS pentru motoare diesel, conceput in conformitate cu cele mai noi cerinte ale normelor de poluare EURO IV, V si VI, echipate cu DPF, EGR si SCR. Asigura o economie de combustibil mai buna (in medie 1.3%) in cazul motoarelor EURO VI. Este recomandat a fi utilizat in motoare de ultima generatie turbo diesel ale vehiculelor comerciale si autobuzelor ce functioneaza in conditii severe si care necesita intervale mari de schimb. Conform cerintelor marilor producatori Europeni precum Mercedes, Volvo si in special MAN ale caror motoare Euro VI cer un ulei cu specificatia MAN 3677. | 5W-30 | ACEA E6/E9/E7, API CJ-4/SN, MAN 3677- Aprobat, MAN 3477-Aprobat, MAN 3271-1, Daimler MB-Approval 228.51,MB 228.31, MB 235.28, MTU CAT 3.1, Volvo VDS-4 VDS-3 -Aprobat, CNG, Renault RXD/RLD-3, RLD-2-Aprobat, RGD, Caterpillar ECF-3, Deutz DQC IV -10 LA, Mack EO-O PP,EO-N PP, EO-M Plus, EO-N – Aprobat, Cummins CES20081, JASO DH-2, Detroit Diesel DDC 93K218, Voith Oil CLass B | But 208L |
25L | |||
4x4L | |||
GRANIT SYN EURO MAXX | |||
Ulei sintetic lowSAPS pentru motoare diesel, U.H.P.D., cu continut scazut de fosfor si sulf. Este realizat pentru a asigura protectie ridicata si economie de combustibil ultimelor tipuri de motoare diesel EURO IV, V, VI echipate cu filtre de particule sau alte sisteme moderne de tratare a noxelor. Poatefi folosit si la motoarele diesel Euro III, si motare ce functioneaza exclusiv pe gaz natural CNG. | 10W-40 | ACEA E6/E7, API CI-4 – Aprobat, MAN 3477-Aprobat, M3271-1, Daimler MB-Approval 228.51, MTU Type 3.1(CNG) -Aprobat, Volvo VDS-3 – Aprobat (CNG), Renault Trucks RGD RXD,RLD-2 – Aprobat, Caterpillar ECF-1a, Deutz DQC III -10 LA, DAF Extended Drain, Mack EO-N – Aprobat, Cummins CES20076/77, JASO DH-2 | But 208L |
But 60L | |||
25L | |||
4x4L | |||
GRANIT SYN EURO DXL | |||
Ulei de inalta calitate, sintetic (UHPDO) creat special pentru motoare diesel ce functioneaza in conditii extreme. Uleiurile de baza si pachetul de aditivi de inalta performanta folositi asigura produsului calitatea necesara indeplinirii ultimelor cerinte ale producatorilor europeni precum Mercedes Benz si Scania. Indeplineste cerintele majoritatii producatorilor europeni pentru motoare Euro III,IV si anumite motoare Euro V si in special Scania EuroVI cu sistem EGR si/sau SCR. Potrivit pentru o gama larga de aplicatii de transport pentru care sunt posibile intervale de schimb maxim admise. | 5W-30 | ACEA E4/E7, Daimler MB 228.5, MB235.28 MAN M3277, Volvo VDS-3, MTU CAT 3, Renault Trucks RXD/RLD-2, Scania LDF-3 , DAF Extended Drain, Cummins CES 20077, Voith Retarder Oil Clas-B, Deutz DQCIV-10, Mack EO-N | But 208 L |
25L | |||
GRANIT SYN EURO FLEET | |||
Ulei 100% sintetic pentru motoare diesel conceput sa asigure performante ridicate in cele mai severe conditii si cele mai strictecerinte ale OEM si sa asigure intervale mari de schimb.Asigura protectie ridicata impotriva depunerilor. Recomandat tuturor motoarelor diesel care au nevoie de un nivel de performanta definit de API CI-4, ACEA E4, ACEA E7 si MB228.5 sau Scania LDF-2. Protejeaza sitemele EGR si SCR. | 10W-40 | API CI-4 – Aprobat, ACEA E4/E7, Daimler MB-Approval 228.5 , MAN M3277 -Aprobat, Volvo VDS-3- Aprobat, MTU CAT 3 – Aprobat, Renault Trucks RXD/RLD-2 – Aprobat, Scania LDF-2 Aprobat, DAF Extended Drain, Cummins CES 20077/78, Deutz DQC III-10, Mack EO-N -aprobat, EO-M Plus | But 208L |
25L | |||
GRANIT VDS | |||
Este o noua generatie de lubrifianti MidSAPS, super high performance diesel(SHPD) care satisface cerintelespecificatiei VDS-4, recomandat pentru cele mai noi motoare Volvo echipate cu DPF. A fost creat sa satisfaca cerintele celor mai moderne motoare diesel echipate cu filtru de particule sau sisteme de recirculare a noxelor, EURO V/ VI si US EPA 2007/2010.Poate fi utilizat si in motoare diesel de generatie mai veche care utilizeaza carburant cu concentratie scazuta de sulf (<15ppm). A Poate fi folosit pentru intervale mari de schimb. | 15W40 | ACEA E9, API CJ-4/CI-4/CI-4 +/SM/CF Aprobat MB 228.31, MAN M3575, MTU Type 2.1, MACK EO-O PP – Aprobat, RENAULT RLD-3 – Aprobat, Volvo VDS 4- Aprobat, CUMMINS 20081 DDC 93K218, CATERPILLAR ECF-3,2,1-a, DEUTZ III-10LA, GLOBAL DHD-1 & JASO DH-2 LEVEL |
20L |
But 208 | |||
GRANIT SYN SHPD PLUS | |||
Este un ulei sintetic, pentru motoare diesel (SHPD) de calitate premium si intruneste cerintele motoarelor diesel avansate echipate cu sisteme de recirculare a gazelor de esapament (EGR) sau cu sisteme de reducere catalitica selectiva (SCR). Ofera: performanta optima; Reducerea semnificativa a uzurii la piesele esentiale ale motorului; Pornire usoara la rece; Consum redus de ulei. Este potrivit pentru toate motoarele diesel Euro II, III si majoritatea motoarelor Euro IV/V pentru intervale de schimb medii si lungi, cu aspiratie normala sau turbo ce functioneaza in conditii severe ce pot cauza epuizarea uleiului. Portrivit si pentru autoturisme si camionete unde un ulei cu specificatiile API SL sau ACEA B4 este cerut. |
10W40 | ACEA: E7/E5/E3/B3/B4/A3, API: CI-4/CH-4/CG-4/SL-aprobat, Daimler MB 228.3-Aprobat, Daimler MB 229.1- Aprobat Global DHD-1, MAN M32755-1 – Aprobat, MTU CAT2, Volvo VDS-3-Aprobat, Renault Trucks RLD-2-Aprobat, Mack EO-M+, EO-N -Aprobat Cummins CES 20076/77/78, DAF SHPD, ALLISON C-4, Caterpillar ECF-2/-1a, ZF TE-ML 07C, Deutz DQCIII-10, Detroit Diesel 93K215 | But 208L |
BUT 60L | |||
20L | |||
4x4L | |||
GRANIT SYN SHPD | |||
Este un ulei sintetic, pentru motoare diesel (SHPD) de calitate premium pentru flote mixte. Este aprobat de marii producatori de vehicule comerciale, paote fi utilizat in toate motoarele EURO V, IVsi III. Protejeaze impotriva coroziunii si depunerilor, principala problema in motoarele EUROIV/V, datorita folosirii de carburant biodiesel. Recomandatpentru camioane, autobuze, LCV, echipamnet de constructii si agricole dar si in motoarele autoturismelor care cer un ulei cu specificatia ACEA A3/B4 si/sau API SL. | 15W40 | ACEA: E7/E5/E3/B3/B4/A3, API: CI-4/CH-4/CG-4/SL-aprobat, Daimler MB 228.3-Aprobat, Global DHD-1, MAN M3275-1 – Aprobat, MTU CAT2, Volvo VDS-3-Aprobat, Renault Trucks RLD-2-Aprobat, Mack EO-M+, EO-N -Aprobat Cummins CES 20076/77/78, DAF SHPD, ALLISON C-4, Caterpillar ECF-2/-1a, ZF TE-ML 07C, Deutz DQCIII-10, Detroit Diesel 93K215 | But 208L |
12X1L | |||
4X4L | |||
20L | |||
25L | |||
GRANIT SYN HPD | |||
Este un ulei sintetic, pentru motoare diesel (SHPD) de calitate premium si intruneste cerintele motoarelor diesel avansate echipate cu sisteme de recirculare a gazelor de esapament (EGR) sau cu sisteme de reducere catalitica selectiva (SCR). Ofera: performanta optima; Reducerea semnificativa a uzurii la piesele esentiale ale motorului; Pornire usoara la rece; Consum redus de ulei. Este potrivit pentru toate motoarele diesel Euro II, III si majoritatea motoarelor Euro IV/V fara DPF cu aspiratie normala sau turbo ce functioneaza in conditii severe precum minerit, cariere,agricultura si constructii. | 20W50 | ACEA: E7/E5/E3/B3/B4/A3, API: CI-4/CH-4/CG-4/SL Daimler MB 228.3, Global DHD-1, MAN M3275-1 – Aprobat, MTU CAT2, Volvo VDS-3, Renault Trucks RLD-2, Mack EO-M+, EO-N Cummins CES 20076/77/78, DAF SHPD, ALLISON C-4, Caterpillar ECF-2/-1a, ZF TE-ML 07C, Deutz DQCIII-10, Detroit Diesel 93K215 | But 208L |
12X1L | |||
4X4L | |||
20L | |||
25L | |||
GRANIT MAXIMUM | |||
Ulei pentru motoare diesel (SHPD) calitate premium. Intruneste cerintele motoarelor diesel avansate echipate cu sisteme de recirculare a gazelor de esapament (EGR) sau cu sisteme de reducere catalitica selectiva (SCR). Este conceput sa asigure: – performante stabile, – controlul uzurii, – consum redus de ulei. Recomandat pentru toate motoarele diesel Euro II,III si majoritatea motoarelor Euro IV,V fara DPF pentru intervale medii si mari de schimb a uleiului, cu aspiratie normala sau turbo ce functioneaza in conditii extreme. Ideal pentru utilaje de constructii, TIR, autobuze dar si pentru vehicule comerciale usoare. | 15W40 | ACEA E7/E5/E3, API CI-4/CH-4/CG-4/SL-Aprobat, Daimler MB-Approval 228.3,Global DHD-1, MAN M3275-1 Aprobat, MTU CAT2 Aprobat, Volvo VDS-3Aprobat, Renault Trucks RLD-2 Aprobat, Mack EO-M+, EO-N Aprobat, Cummins CES 20076/77/78 Aprobat, DAF SHPD, Allison C4 Level, Caterpillar ECF-2/-1a, ZF TE-ML 07C, Deutz DQC III-10, Detroit Diesel 93K215 | But 208L |
But 60L | |||
25L | |||
20L | |||
10L | |||
4x5L | |||
4x4L | |||
GRANIT SUPER | |||
Ulei pentru motoare diesel (SHPD) calitate premium. Intruneste cerintele motoarelor diesel avansate echipate cu sisteme de recirculare a gazelor de esapament (EGR) sau cu sisteme de reducere catalitica selectiva (SCR). Este conceput sa asigure: – performante stabile, – controlul uzurii, – consum redus de ulei. Recomandat pentru toate motoarele diesel Euro II,III si majoritatea motoarelor Euro IV,V fara DPF pentru intervale medii si mari de schimb a uleiului, cu aspiratie normala sau turbo ce functioneaza in conditii extreme. Ideal pentru utilaje de constructii, TIR, autobuze. | 20W50 | ACEA E7/E5/E3, API CI-4/CH-4/CG-4/SL-Aprobat, Daimler MB-228.3, Global DHD-1, MAN M3275-1 Aprobat, MTU CAT2, Volvo VDS-3, Renault Trucks RLD-2, Mack EO-M+, Cummins CES 20076/77/78 Aprobat, DAF SHPD, Allison C4 Level, Caterpillar ECF-2/-1a, ZF TE-ML 07C, Deutz DQC III-10, Detroit Diesel 93K215 | But 208L |
25L | |||
20L | |||
4x5L | |||
4x4L | |||
12x1L | |||
GRANIT EXTRA | |||
Lubrifiant de inalta performanta pentru motoare diesel si pe benzina in diferite tipuri de servicii si activitati. Este produs conform celor mai moderne dezvoltari tehnologice, asigura lubrifierea si protectia impotriva uzurii si este adecvat pentru motoarele noi sau vechi, cu aspiratie normala sau turbo, diesel sau pe benzina, EuroI, II, III care ard combustibil cu nivel scazut sau ridicat de sulf, atat in rularea pe teren, cat si in trafic. |
15W40 | API CF-4/CG-4/SG/SJ, ACEA E2/B2/A2, Daimler MB 228.1 Aprobat(15W40), MTU Cat 1, Volvo VDS, MAN 271 | But 208L |
20L | |||
10L | |||
4x5L | |||
4X4L | |||
12X1L | |||
20W50 | But 208L | ||
20L | |||
4x5L | |||
4X4L | |||
12x1L | |||
GRANIT MULTI | |||
Lubrifianti de inalta performanta ce intrunesc cerintele medii ale anumitor autovehicule. Pot fi folositi pe parcursul intregului an. Contin aditivi cu o actiune anti-uzura foarte buna, avand proprietati antioxidante. Raman stabili la temperaturi inalte de rulare. Asigura o lubrifiere adecvata, cat si protectia la costuri mici a motoarelor pe benzina cu carburator sau diesel, cu aspiratie normala sau turbo. |
15W40 | API: CD/SF, CCMC: D2/G2/PD-2, MIL-L 2104D/46152B | But 208L |
20L | |||
10L | |||
4x5L | |||
4X4L | |||
12x1L | |||
20W50 | But 208L | ||
25L | |||
20L | |||
4x5L | |||
4X4L | |||
12x1L |
DENUMIRE/DESCRIERE SI APLICATII | GRAD/ SAE | SPECIFICATII | AMBALAJ |
GRANIT PRIME | |||
Lubrifianti de inalta performanta pentru motoare diesel si pe benzina in 4 timpi. Asigura protectia totala si functionarea buna in orice conditii. Adecvati pentru motoarele pe benzina sau diesel cu randament ridicat, cu aspiratie normala sau turbo, atat in rularea pe teren cat si in trafic, echipamente agricole sau de constructie; pot fi folositi in transmisiile cu schimbare de putere, convertizori de cuplu si sisteme hidraulice, daca producatorul o solicita. Ideale pentru motoare de stationare. Datorita continutului scazut de cenusa, variantele SAE 30, 40 pot fi folosite pentru motoarele Detroit Diesel in 2 timpi. | 10W | API CF/CF-2/SJ, ACEA E2, MAN 270, Daimler MB 228.0/227.0, MTU Type 1, Allison C-4, Caterpillar TO-2 | But 208L |
20L | |||
20W | But 208L | ||
20L | |||
30 | But 208L | ||
12X1L | |||
4X4L | |||
20L | |||
40 | But 208L | ||
12X1L | |||
4X4L | |||
20L | |||
50 | But 208L | ||
20L | |||
GRANIT S-3 | |||
Lubrifianti de inalta calitate. Protejeaza motorul impotriva uzurii si coroziunii. Pot fi folositi ori de cate ori se doreste calitatea API CD, precum in cazul tehnologiei vechi cu aspiratie normala sau a motoarelor turbo diesel si pe benzina. Pot fi folositi la rularea pe teren, precum in minerit, constructii, navigatie, agricultura sau instalatii statice. | 10W | API CD/SF, CCMC D2/G2/PD-2, MIL-L-2104E/46152B, Caterpillar TO-2 | But 208L |
30 | But 208L | ||
20L | |||
40 | But 208L | ||
20L | |||
50 | 208L | ||
20L | |||
4X4L | |||
12X1L | |||
GRANIT ERGON | |||
ERGON este un lubrifiant nou special conceput pentru a intruni in intregime cerintele specificatiei TO-4 a Caterpillar. Toate variantele au caracteristici speciale de frecare si pot fi folosite in transmisiile de schimbare a puterii, rezistenta diferentiala, atac, ambreiaj si sisteme hidraulice ale noilor modele Caterpillar, cat si in cele vechi si alte echipamente (tractoare, echipamente de constructie, echipamente agricole), cand este necesar uleiul TO-4 si ALLISON C-4. | 10W | API: CF/CF-2, CAT: TO-4, GM: ALLISON C-4, KOMATSU KES 07.868.1, ZF TE-ML 03C | But 208L |
20L | |||
30 | But 208L | ||
20L | |||
50 | But 208L | ||
20L |
DENUMIRE/DESCRIERE SI APLICATII | GRAD/ SAE | SPECIFICATII | AMBALAJ |
GRANIT NATGAS SP | |||
Ulei de inalta performanta cu nivel scazut de cenusa. Depaseste cerintele principalilor producatori, precum:Waukesha, MWM Deutz, Caterpillar Wartsila, Jenbacher, MDE, MAN B&W, Guascor, Dresser-Rand, Ulstein Bergen | 30 | API: CD | But 208L |
40 | But 208L |
DENUMIRE/DESCRIERE SI APLICATII | GRAD/ SAE | SPECIFICATII | AMBALAJ |
FARMA | |||
Super ulei universal pentru toate echipamentele agricole (STOU). Adecvat utilizarii in toate motoarele cu aspiratie naturala sau turbo, care functioneaza in conditiile cele mai dificile, transmisii mecanice, sisteme hidraulice, frane ude si/sau ambreiaje imersate. Depaseste cerintele:Massey Ferguson, John Deere, Ford New Holland, Fiat, Zetor, Landini, Lamborghini, etc. |
FARMA FLUID 10W30 | API: CG-4/CF-4/CF/SF, API: GL-4, ACEA E3, ALLISON C-4, M FERGUSON: CMS M-1135/-1139/-1143/-1144/ -1145, FORD: M2C159B/C, WSS M2C-134D, J.DEERE: J-20C/J-27, CASE NEW HOLLAND: MAT 3525/3526, ZF TE-ML 06A/B/C/07B, FNH: 82009201/2/3 | But 208L |
But 60L | |||
20L | |||
4x4L | |||
FARMA PRIME 20W30 | But 208L | ||
20L | |||
FARMA 15W40 | But 208L | ||
20L | |||
FARMA UTTO | |||
FARMA UTTO este un fluid universal pentru transmisiile tractoarelor de vascozitate mica, recomandat a fi utilizat in toate tipurile de utilaje agricole si multe alte aplicatii off-road. Este obtinut din uleiuri de baza de calitate superioara si un pachet special de aditivi ce ofera performante ridicate la frecare. Elimina zgomotul de la franele umede si asigura performante ridicate in transmisiile de putere. Este recomandat pentru transmisiile mecanice, casete de directie, PTOs, sisteme hidraulice, frane umede sau/si ambreiaje imersate ale utilajelor agricole (toate tipurile de tractoare, combine si stropitori), utilaje de constructii. FARMA UTTO pot fi folosite in transmisiile care cer specificatia API GL-4 al gradului SAE 80W, exceptie fac transmisiile hipoidale. | 80W sau 10W-30 | AGCO Permatran 821XL,Powerfluid 821 XL, J.I. Case Int. :MS-1204,6,7,9, Case New Holland MAT 3525, 3526, FNHA-2-C-200.00 / -201.00, FORD M2C86-B/C, M2C134-D, JOHN DEERE J20C,J20D, Massey Ferguson CMS 1145 (1135/1141/1143) ,NH 410 B , VOLVO WB 101 ,ZF TE ML 03E/05F,CAT TO-2 ,CAT TO-4 , ALLISON C-4, API GL-4, Denison HF-0, HF-1, HF-2, Vickers /Eaton: I-280-S & M2950S, ,Kubota UDT, Komatsu KES07.868.1 | But 208L |
20L | |||
4x4L |
DENUMIRE/DESCRIERE SI APLICATII | GRAD/ SAE | SPECIFICATII | AMBALAJ |
GEAR SYNT G XL | |||
GEAR SYNT-XL este un ulei long life, cu vascozitate mica, conceput pentrua fi utilizat in toate cutiile de viteza ZF manuale sau automate. Poate fi folosit si in diferentiale(in lipsa cuplului hipoidal). Este potrivit pentru o mare varietate de autovehicule vechi si noi ce folosesc transmisii ZF. | 75W80 | API GL-4, Eaton Europe(300000 km sau 3 ani), DAF IVECO, MAN 341TypeE-3/Type Z-4, Renault(b0032/2 Anexa 3), Volvo97305, ZF TE-ML 01L/02L/08/16K | 20L |
4x4L | |||
12x1L | |||
GEAR SYNT G HZ | |||
Ulei pentru transmisii cu perfrmante ridicate, potrivit pentru toate cutiile de viteza si transmisiile unde producatorul recomanda un ulei 75W80 cu specifcatia GL4. Acesta ofera un nivel de protectie ridicat si ungere excelenta la variatii mari de temperatura. Conform cerintelor producatorilor de autoturisme europeni si asiatici. | 75W80 | API GL-4, indeplineste cerintele: Alfa Romeo, BMW, Citroen-Peugeot, Dacia, Fiat, Seat, Mercedes-Benz, Honda, Renault, Skoda, VW, Volvo | 20L |
4x4L | |||
12x1L | |||
GEAR SYN TDL | |||
GEAR SYNTHETIC este un ulei 100% sintetic cu aditivi de extrema presiune si este conceput pentru transmisii manuale, diferentiale si casete de directie de ultima generatie. Special conceput pentru a fi utilizat in transmisii nesincronizate si sarcini mari, unde un ulei sintetic este recomandat, la autoturisme japoneze si europene, vehicule comerciale, autobuze, camioane, tractoare si echipamente de constructie. | 75W90 | API GL-5/GL-4/MT-1, ArvinMeritor 076-N, MB 235.8, Eaton Europe(transmisii), MAN 341 Z2/E2, MAN 342 M3, Mack GO-J, MIL-L-2105D, MIL-L-PRF-2105E (SAE J2360), ZF TE-ML 02B / 05B / 07A /08/12B/16F/17B/19C/21B, SCANIA STO 1:0 | But 208L |
But 60L | |||
20L | |||
4X4L | |||
12x1L | |||
GEAR SYN EP | |||
Ulei de performanta ridicata pentru sistemele de transmisie si diferentiale. Special conceput pentru a asigura sistemelor de transmisie o functionare normala la temperaturi scazute sau ridicate. Este recomandat pentru cutii hipoidale, axe si transmisii finale ale camioanelor, echipamentelor de constructii, precum si ale autoturismelor care functioneaza la variatii mari de temperatura. | 75W90 | API GL-5, MIL-L-2105D, MAN 342, ZF TE-ML-05A/07A/12E/16B/17B | But 208L |
20L | |||
12x1L | |||
GEAR EP GL-5 | |||
Ulei pentru echipamente de inalta performanta. Ofera o rezistenta de exceptie la oxidare si coroziune. Maximizeaza performantele in conditii foarte dificile de operare si de temperatura. Mareste economia de combustibil. Adecvat pentru angrenajele hipoide, osii si atac la randamente de mare viteza/soc ale camioanelor, echipamentelor de constructie si autovehiculelor. Adecvat pentru cutiile de viteze unde se recomanda un ulei cu specifcatia API GL-5. | 80W90 | API GL-5, MIL-L-2105D, MAN 342 M1/M2, ZF TE-ML-05A/07A/08/12E/16B/C/D/17B/19B/21A .Suitable for use Volvo 97310 (1273.10) | But 208L |
12X1L | |||
4X4L | |||
20L | |||
85W90 | But 208L | ||
85W140 | But 208L | ||
20L | |||
GEAR BV/P-CT | |||
Ulei special conceput pentru lubrifierea cutiilor manuale de viteze si a osiilor autovehiculelor, cand producatorul cere ulei de aceasta calitate si in aceasta versiune. Recomandat in special pentru lubrifierea cutiilor de viteze Peugeot & Citroen (PSA). | 75W80 | API: GL-5, PSA: PEUGEOT & CITROEN | But 208L |
12X1L | |||
20L | |||
GEAR HD GL-4 | |||
Ulei pentru cutii de viteze foarte eficient, cu pachet de aditivi speciali pentru conditii de presiune moderata. Au proprietati antiuzura, anti ruginire si antioxidare foarte bune. Recomandat pentru cutiile manuale ale autoturismelor si vehicolelor comerciale. Potrivit pentru cutii de viteze cu sistem sincromesh. | 80W | API GL-4, MIL-L-2105, MAN 341, ZF TE-ML-02A/08A/17A | But 208L |
20L | |||
90 | But 208L | ||
20L | |||
10L | |||
140 | But 208L | ||
20L | |||
80W90 | But 208L | ||
4X4L | |||
12X1L | |||
20L | |||
GEAR PRIME | |||
O singura versiune de lubrifianti cu index mare de vascozitate, pentru echipamente automatizate. Adecvat pentru cutiile de viteze automate si rezistentele diferentiale ale masinilor mai vechi care functioneaza la viteze joasa/greutate mica. | 90 | API: GL-1 | But 208L |
12X1L | |||
4X4L | |||
20L | |||
140 | But 208L | ||
12X1L | |||
4X4L | |||
20L | |||
80W | But 208L | ||
12X1L | |||
4X4L | |||
20L | |||
GEAR LS (4X4) | |||
Ulei de prima calitate special conceput pentru rezistente diferentiale Limited Slip. Are caracteristici de frecare speciale si prezinta stabilitate termica si de oxidare la comportament constant si corect al rezistentei diferentiale. Adecvat pentru vehicule 4×4 echipate cu rezistente diferentiale Limited Slip. |
90 | API: GL-5, MIL-L-2105D, ZF TE-ML-05C, 12C, 16E | But 208L |
12X1L | |||
20L | |||
ATF S-DCT | |||
Fluid sintetic pentru cutii de viteza automate cu dublu ambreiaj (DCTF). ecomandat pentru cutiile de viteza cu dublu ambreiaj umede ale autoturismelor, dubitelor. Intruneste cerintele specificatiilor marilor producatori grupul VW, Ford/Getrag, Volvo, Chrysler, Peugeot, Citroen si Mitsubishi . | VW, Audi, Seat si Skoda: 6-viteze DCT (>2003 ) • Ford/Getrag, Volvo, Chrysler, Peugeot, Citroen ,si Mitsubishi 6-viteze DCT (>2007 ) |
12x1L | |
ATF CVT NS-2/1 | |||
ATF CVT NS1/2 un ulei special conceput pentru majoritatea cutiilor de viteza CVT. Indeplineste cerintele specificatiilor Nissan NS-2 & NS-1. Asigura protectie exceptionala antiuzura. Este recomandat pentru transmisii CVT ale autoturismelor. Nu estye recomandat pentru Hybrid E-CVT si Toroidal CVT. | Audi/VW (TL 52180; G 052 180; G 052 516) Dodge / Jeep (NS-2 / CVTF+4) Ford (CVT23) Ford (CVT30 / Mercon C) GM/Saturn (DEX-CVT) Honda (HMMF, HCF-2) Hyundai / Kia(SP-CVT1) Mercedes Benz (236.20) Mini Cooper(EZL 799A) Mitsubishi(CVTF-J1) Nissan (NS-1, NS-2) Punch(EZL 799A) Shell Green 1V Subaru (Lineartronic CVTF) Suzuki (TC / NS-2 / CVT Green 1) Toyota (TC) |
12x1L | |
ATF S-1A | |||
Fluid 100% sintetic, pentru transmisii automate, special conceput pentru autoturismele si vehiculele comerciale usoare japoneze. Asigura schimbarea treptelor usoara, ofera comfort sporit conducatorului. Stratul protector ce se formeaza asigura proprietati antiuuzura excelente si de durata. Este potrivit pentru majoritatea autoturismelor Nord Europene si Asiatice, vehicule comerciale usoare si transmisiile automate ale utilajelor de constructii. Poate fi utilizat si ca ulei hidraulic in vehicule mai vechi. Este un ulei pentru transmisiile automate unde un fluid cu una specificatiile urmatoare este cerut: VW/Audi:Chrysler ATFs, MOPAR AS68RC, Honda / Acura ATF-Z1 (not CVT), DW-1 Hyundai/Kia SP-II, SP-III, JWS 3314, JWS 3317 , Red-1, SP-IV, SPH-IV, SP-IV-RR Hyundai NWS-9638 Idemitsu K17 (JATCO) JWS 3309 ,3324 (Aisin Warner) Mazda ATF-M III, ATF-MV, FZ Mitsubishi Diaqueen ATF J3, J2 Mitsubishi Diamond SP-II, III, SP-IV, Nissan 402, Nissan Matic-D, J, K , S Subaru ATF, ATF-HP Suzuki 3314, 3317 Toyota T, T-II, T-III, T-IV , WS (JWS 3324),VW G 052 162, G 052 990, G 055 025, G 055 540 ,G 055 005, G 055 162, Audi G 052 162, G 052 990, G 055 025 ,G 055 005, G 055 162, BMW 7045E (3 Series), BMW 5 Series, LA 2634, LT 71141 ,83 22 0 142 516Mercedes-Benz; MB 236.1,.2, 3, 5,6,7,9,10,11,12,14,15, 41, 81,PSA AL-4 NAG 1 / Shell 3403) Renault DP-0 Volvo 4-6 speed , ZF TE-ML 03D,05L,14A,09, 11A/11B Saab 93 165 147 SFU | GM IIIH, IIIG & IID Ford MERCON® V, M MAN 339 TypeV-1/V-2 MAN 339 Type Z-1/Z-2 MAN 339 Type F Voith H5.6335/H55.6336 Volvo 97340/ 97341 ZF TE-ML 04D ZF TE-ML 14B ZF TE-ML 16L ZF TE-ML 20B/21L/14A/03D/05L/17C ZF TE-ML 09,11(3,4,5 speed) Allison C-4,TES-389 & TES-295 JASO 1-A Mercedes-Benz 236.6, 236.1,2,3,5,7,9,11,81,91 |
12x1L | |
ATF TYPE A | |||
Un ulei conceput special pentru transmisii automate venind in intampinarea cerintelor General Motor, Type A, Suffix A. Potrivit pentru transmisii automate si semiautomate iar pentru cazuri speciale in concordanta cu specificatiile manualului tehnic. |
GM: TYPE A SUFFIX A, GGM Type A Suffix A, GM Allison C-3, Daimler MB 236.2, Caterpillar TO-2 | But 208L | |
12X1L | |||
4X4L | |||
20L | |||
ATF TYPE D | |||
Ulei de inalta performanta pentru echipamentul automat de transmisie conform specificatiilor GM Dexron III. Adecvat pentru utilizarea in transmisiile automate/manuale, ambreiaje si sisteme de directie. Poate fi folosit in conditii de temperatura inalta si/sau incarcatura mare la diferite echipamente, autovehicule, camioane, echipamente de constructie etc. |
GM Dexron IIIG/IID, GM Allison C-4, Ford Mercon, Daimler MB:236.1,236.5,236.6,236.7, 236.9, Voith 55.6335, Caterpillar TO-2, ZF TE-ML-02F/03D/04D/14A/17C, MAN 339 Type Z-1/Z-2 and Type V-1/V-2( MAN 339 Type F), SFU:Volvo 97340 / 97341 |
But 208L | |
12X1L | |||
4X4L | |||
20L |
DENUMIRE/DESCRIERE SI APLICATII | GRAD/ SAE | SPECIFICATII | AMBALAJ |
INDUSTRIAL HYDRAULIC | |||
Uleiuri de inalta calitate cu aditivi de presiune extrema (EP) pentru sisteme hidraulice. Ofera o protectie deosebita impotriva uzurii, a coroziunii si oxidarii. Este potrivit pentru pompe industriale si marine cu sistem hidraulic, in special pentru sisteme de presiune inalta cu cerinte de protectie crescuta contra uzurii. Poate fi folosit pentru lifturi, prese, utilaje din mine de carbuni si alte componente de masini. |
ISO 22 | DIN 51 524 PART II HLP DENISON HF-0/HF-2/HF-1 AFNOR NFE 48-603 HM VICKERS M-2950-S, VICKERS I-286-S, Eaton 35VQ25, CINCINNATI MILACRON P68 (ISO 32), P69 (ISO 68), P70 (ISO 46), ISO 11158 HM (CETOP RP 91H), ISO 6743-4(ISO-L-HLP), Bosch Rexroth RE 90220, SAE MS 1004(HM), JCMAS P041 HK, ANSI/AGMA 9005-E02-RO, GM LS-2, AIST(U.S. Steel) Steel 126, 127, SEB 181222 | But 208L |
20L | |||
ISO 32 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 46 | But 208L | ||
20L | |||
10L | |||
4x4L | |||
ISO 68 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 100 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 150 | But 208L | ||
20L | |||
INDUSTRIAL HYDRAULIC SP | |||
Hidraulic Special este o gama de calitate premium, special conceputa pentru a corespunde principalelor cerinte ale producatorilor de sisteme hidraulice si ale utilizatorilor. Indicele ridicat de vascozitate si punctul de curgere scazut asigura pornirea la temperaturi joase si mentinerea vascozitatii la temperaturi mari de lucru. Modificatorii de viscozitate folositi au o excelenta stabilitate la forfecare. Ofera o protectie anti-uzura eficienta pentru a pompa chiar si in conditii de lucru severe, la presiune mare si variatii de temperatura. |
ISO 15 | DIN 51 524 PART III HVLP ,DENISON HF-0/HF-2, AFNOR NFE 48-603 HV, VICKERS M-2950-S / I-286-S, CASE IH POCLAIN | But 208L |
20L | |||
ISO 32 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 46 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 68 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 100 | But 208L | ||
20L | |||
INDUSTRIAL HYDRAULIC ZF | |||
Ulei hidraulic cu o noua tehnologie fara zinc. Formula sa speciala ii permite sa ofere o protectie si o performanta adecvata sistemelor hidraulice care opereaza in conditii de umiditate ridicata. Este potrivit pentru orice fel de pompe pentru utilizari marine si industriale. |
ISO 32 | DIN 51 524 PART II HLP DENISON HF-0/HF-1/HF-2, ISO 6743/4 HM, AFNOR NFE 48-603 HM, SS 155434, VDMA 24318, SEB 181 222, AIST (U.S.Steel) 1267/136 | But 208L |
20L | |||
ISO 46 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 68 | But 208L | ||
20L | |||
INDUSTRIAL FLUSHING Oil | |||
Ulei mineral cu vascozitate redusa pentru spalarea/curatarea pieselor interne ale echipamentelor sau utilajelor. Datorita formulei neutre nu afecteaza etansarile si suprafetele metalice. | But 208L | ||
INDUSTRIAL SILVER | |||
Lubrifianti minerali parafinici puri de calitate premium cu bune proprietati de retentie a vascozitatii.Nu contin aditivi. Se potrivesc pentru lubirfierea iinstrumentelor generale care necesita un ulei mineral simplu. Adecvat pentru cofraje din lemn(forme speciale pentru turnarea betonului). | 10W | But 208L | |
15L | |||
4x4L | |||
12X1L | |||
30 | But 208L | ||
15L | |||
4x4L | |||
12X1L |
DENUMIRE/DESCRIERE SI APLICATII | GRAD/ SAE | SPECIFICATII | AMBALAJ |
INDUSTRIAL PREMIUM | |||
Lubrifianti de vascozitate superioara intariti cu aditivi anti-uzura, anti-oxidanti, anti-spumanti si anti inghet.Impiedica formarea depunerilor si protejeaza suprafetele metalice impotriva ruginii si coroziunii. Adecvati pentru lubrifierea utilajelor generale si sistemelor hidraulice simple si circulante. | 10W | But 208L | |
20L | |||
4x4L | |||
12X1L | |||
30 | But 208L | ||
20L | |||
4x4L | |||
12X1L | |||
40 | But 208L | ||
20L | |||
4x4L | |||
12X1L |
DENUMIRE/DESCRIERE SI APLICATII | GRAD/ SAE | SPECIFICATII | AMBALAJ |
INDUSTRIAL HERCULES | |||
Ulei de calitate superioara pentru compresoare de tip VDL cu pierderi scazute prin evaporare conform DIN 51506. Au stabilitate termica si de oxidare ridicata, determinand o tendinta scazuta de glutinare si o rezistenta excelenta la imbatranire. Este intarit cu aditivi anti-uzura fara ZN asigurand o protectie excelenta la uzura si filtrabilitate foarte buna. Clasele ISO 46 si 68 sunt recomandate pentru compresoare cu elice (surub rotativ) si compresoare de aer cu paleta. Clasele ISO 68 pana la ISO 150 sunt recomandate pentru compresoare cu piston. |
ISO 32 | DIN 51 506 VDL (air exhaust 220 °C), ISO 6743-3 (ISO-L-DAA, L-DAB, L-DAG, L-DAH) |
But 208L |
20L | |||
ISO 46 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 68 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 100 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 150 | 20L | ||
INDUSTRIAL HERCULES SYNPAO | |||
Ulei sintetic pentru compresor de calitate premium. Este potrivit pentru compresoare de aer cu surub, piston, elice, rotative, cu ventilator si centrifuge fixe si mobile. Ofera o foarte buna protectie contra formarii de depuneri, rugina si oxidare pe perioade lungi de operare. Poate fi folosit atat pentru o singura etapa ca si pentru etape multiple. Depaseste cerintele principalilor producatori de compresoare de aer cum ar fi ATLAS, COPCO, BAUER INGERSOLL RAND etc. | ISO 46 | DIN 51506 VDL, ISO 6743-3 (ISO-L-DAG, L-DAH, L-DAJ) |
But 208L |
20L | |||
ISO 68 | But 208L | ||
20L | |||
INDUSTRIAL HERCULES SYNPOE | |||
Lubifiant de calitate superioara pentru compresoare cu piston pe baza de uleiuri esterice sintetice si un pachet de aditivi de ultima generatie pentru a oferi un standard de performanta exceptional. Se recomanda in special pentru compresoare cu piston care opereaza continuu la presiuni mari si temperaturi ridicate. | ISO 100 | DIN 51506 VDL, ISO 6743-3 (ISO-L-DAA, L-DAB, L-DAC) |
But 208L |
20L | |||
INDUSTRIAL TURBINE | |||
Lubrifianti de calitate superioara pentru turbine conceputi pentru a asigura stabilitate termica si la oxidare ridicata. Formula lor avansata de aditivi asigura o viata de functionare lunga a echipamentelor. Potriviti pentru turbine cu abur, apa si hidraulice pentru uz industrial sau marin. De asemenea, sunt recomandate in sisteme de circulare ce necesita uleiuri R&O si in sisteme hidraulice ce necesita ulei tip R&O (presiune scazuta). | ISO 32 | DIN 51515 LTD, ISO 6743-5(ISO-L-TGA/-TSA) AGMA R&O, B.S. 489, MIL-L-17672D, Siemens/KWV TLV 9013 04/01 | But 208L |
20L | |||
ISO 46 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 68 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 100 | But 208L | ||
20L |
DENUMIRE/DESCRIERE SI APLICATII | GRAD/ SAE | SPECIFICATII | AMBALAJ |
INDUSTRIAL LEDA | |||
LEDA este o gama de lubrifianti de calitate premium, de tip R&O, conceputa pentru a oferi servicii excelente in multe aplicatii hidraulice ce nu necesita protectie anti-uzura. Contin agenti anti-rugina si anti-spumanti, si au o capacitate de demulsionare excelenta. Ofera servicii deosebite in multe aplicatii hidraulice care nu necesita protectie antiuzura. Se poate folosi in aplicatii pentru rulmenti, pompe de vid, si transmisii industriale unde se cere stabilitate termica ridicata. | ISO 46 | But 208L | |
ISO 100 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 150 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 220 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 320 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 460 | But 208L | ||
20L |
DENUMIRE/DESCRIERE SI APLICATII | GRAD/ SAE | SPECIFICATII | AMBALAJ |
INDUSTRIAL TITANUS EP | |||
Lubrifiant de inalta calitate pentru transmisii industriale grele, fara plumb si cu proprietati de extrema presiune (EP). Cu un sistem de aditivi special are proprietati de extrema presiune si asigura protectie impotriva ruginii si coroziunii si creste rezistenta impotriva oxidarii. Titanus EP este recomandat pentru toate tipurile de transmisii industriale care functioneaza sub presiuni si socuri puternice. | ISO 68 | AIST U.S. STEEL 224, DAVID BROWN S1.53.101, DIN 51517 PART III CLP, AGMA 9005-E02 |
But 208L |
20L | |||
ISO 100 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 150 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 220 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 320 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 460 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 680 | But 208L | ||
20L | |||
ISO1000 | But 208L | ||
INDUSTRIAL TITANUS EP SYNPAO | |||
Uleiuri pentru angrenaje industriale premium, complet sintetice concepute pentru a oferi rezistenta la uzura si protectie rulmentilor la nivel microscopic. Sunt formulate cu uleiuri de baza PAO si un pachet de aditivi de top care ofera o stabilitate termica exceptionala si o capacitate mare de sustinere a sarcinii. Compatibil cu elastomeri si vopseluri folosite in modele moderne de transmisie. | ISO 220 | DIN 51517-3(2008/11), AGMA 9005-E02(2002), ISO 12925-1, CKC/CKD, AIST US Steel 224, Fives Cincinnati EP oils, Siemens MD(Flender) Revision 14, Schuler Pressen, Bruger Test (>65N/mm2) | But 208L |
20L | |||
ISO 320 | But 208L | ||
20L |
DENUMIRE/DESCRIERE SI APLICATII | GRAD/ SAE | SPECIFICATII | AMBALAJ |
INDUSTRIAL HTO THERMO | |||
Lubrifiant de viscozitate scazuta cu aditivi anti-oxidanti speciali. Potrivit pentru sisteme de transfer a caldurii care functioneaza intre 10 C si 320 C. Poate fi folosit si pentru calirea metalelor. | ISO 6743-12 | But 208L | |
20L | |||
INDUSTRIAL STEELCUT | |||
Ulei neemulsionabil pentru taiere, cu aditivi EP, pentru uz multiplu. Potrivit pentru o gama variata de operatii- frezare, gaurire, filetare, strunjire- cu aliaje de otel sau fonta. | ISO 6743-7(ISO-L-MHD) | But 208L | |
20L | |||
INDUSTRIAL AXEL | |||
Lubrifiant cu aditivi pentru extrema presiune si aderenta, pentru lubrifierea glisierelor masinilor unelte. Axel ISO 68 poate fi folosit si ca fluid hidraulic in cazul unei lubrifieri obisnuite. | ISO 68 | DIN 51524 Part II HLP ISO 6743-13 | But 208L |
20L | |||
ISO 220 | But 208L | ||
20L | |||
INDUSTRIAL METALFLUID | |||
Lubrifiant monograd cu index de viscozitate ridicat. Este un produs special, potrivit pentru lubrifierea cofrajelor de metal (forme speciale de turnare a betonului). | But 208L | ||
15L | |||
INDUSTRIAL MATRIX | |||
Concentrat de taiere pentru uz general care poate fi amestecat cu apa, formand o emulsie laptoasa alba. Potrivit pentru uz general la toate operatiunile mecanice. Proportia de amestec cu apa este de 5%. Trebuie sa aveti grija ca amestecul sa fie totdeauna facut prin adaugarea uleiului in apa si nu invers. | ISO 6743-7 (ISO-L-MAA) | But 208L | |
20L | |||
INDUSTRIAL ALUCUT | |||
Ulei neemulsionabil pentru prelucrari metale. Contine uleiuri de baza inalt rafinate si un pachet de aditivi EP, fara clor si “sulf inactiv”. Este recomandat pentru o gama variata de operatii- frezare, gaurire, filetare, strunjire- pentru metale neferoase (cupru, bronz) si metale moi. | ISO 6743-7 (ISO-L-MHC) | But 208L | |
20L | |||
INDUSTRIAL ROCK DRILL | |||
Lubrifianti cu aditivi de aderenta, pentru utilaje ce functioneaza in conditii de lucru si presiuni extreme. Recomandat pentru utilaje pneumatice folosite in conditii de presiune si temperatura ridicate in cariere si lucrari de constructie. | ISO 46 | But 208L | |
20L | |||
ISO 68 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 100 | But 208L | ||
20L | |||
INDUSTRIAL SUPER LIFT | |||
Lubrifianti special pentru sistemele hydraulice ale lifturilor.Asigura functionarea buna a sistemului siare proprietati de dezaerare excelente. Recomandat pentru toate tipurile de elevatoare hidraulice. | ISO 46 | DIN 51524 Part 2 HLP | But 208L |
20L | |||
ISO 68 | But 208L | ||
20L |
DENUMIRE/DESCRIERE SI APLICATII | GRAD/ SAE | SPECIFICATII | AMBALAJ |
INDUSTRIAL ELECTRO | |||
Lubrifiant neaditivat pentru transformator obtinut din uleiuri de baza naftenice. Are proprietati dielectrice bune, stabilitate mare la oxidare si ofera un coeficient maxim de transfer de caldura. Are proprietati excelente la temperaturi scazute fara a fi afectat punctul de picurare.Este potrivit pentru transformatoarele de voltaj mare, intrerupatoare si alte echipamente electrice. | B.S. 148 Class I, IEC 296 Class I/II, IEC 60296 ed.4(2012) | But 208L | |
20L | |||
INDUSTRIAL WHITE OIL | |||
Uleiuri albe famaceutice obtinute din uleiuri de baza parafinice extrem de rafinate. Sunt uleiuri parafinice nearomate care respecta standardele de puritate Pharmacopeia.Recomandate pentru utilizarea in productia medicamentelor, produselor cosmetice, industria alimentara si alte aplicatii care necesita uleiuri extrem de curate. | ISO 15 | FUI XI, DAB 10, Pharmacopeia XXX, NF XXV, BP 2005, Eur.Ph.V ed., FDA CFR 172.878, CFR 178.3620a | But 208L |
20L | |||
ISO 32 | But 208L | ||
20L | |||
ISO 68 | But 208L | ||
20L | |||
INDUSTRIAL WHITE OIL(TECH.) | |||
Uleiuri albe obtinute din uleiuri de baza parafinice extrem de rafinate. Se foloseste in aplicatii din industria textila, papetarie, ca ulei de procesare in industria alimentara sau orice alte aplicatii unde uleiurile nu trebuie sa pateze. | ISO 15 | FDA CFR 178.3620b/c | But 208L |
20L | |||
INDUSTRIAL COMET | |||
Uleiuri refrigerante pe baza de hidrocarburi naftenice ce respecta normele DIN 51503, tip KC/KA cu stabilitate termica foarte mare si vascozitate foarte buna la temperatura scazuta. Adecvat pentru lubrifierea compresoarelor de racire pe baza de amoniac sau hidrocarburi halogenate. Potrivit pentru compresoare de racire cu piston sau rotative si pot fi folosite cu toate tipurile de agenti frigorifici CFC, Freon-12, Freon-22, Freon-502. | ISO 46 | DIN 51503 KC/KA, BS 2626/75 | But 208L |
20L | |||
ISO 68 | But 208L | ||
20L | |||
INDUSTRIAL COMET SYNPOE | |||
Lubrifiant refrigerant 100% sintetic, extrem de eficient si prietenos cu mediul. Este produs din uleiuri de baza poly-oleo-esteri. Este compatibil cu agentii frigorifici de tip CFC/HCFC R12, R22 and R502. Este ideal pentru totate tipurile noi de agenti firgorifici hydrofluorocarbon (HFC R134a, R404a, R407c, R410a/b, etc.) | ISO 68 | DIN 51503 KD, ISO 6743-3(ISO-L-DRD), BOCK, HOWDEN, YORK , GRASSON | 20L |
FLUID LHM | |||
Fluid special conceput pentru utilizarea in sisteme hidraulice centrale ale autoturismelor Citroen si Peugeot. Trebuie folosit doar in rezervoarele hidraulice vopsite cu verde. Nu se va folosi in rezervoare hidraulice vopsite cu negru, unde fluidele sintetice LHS sau uleiurile vegetale sunt folosite. Nu este compatibil cu fluidele de frana DOT. | 12x1L | ||
RADIATOR(G 11) | |||
Antigel concentrat, ofera protectie impotriva frigului iernii si a caldurii verii in functie de dilutia in apa de-ionizata. Contine monoethylene glycol si aditivi ce prvin coroziunea.Este potrivit pentru motoare racite cu lichid, pe benzina sau diesel si pentru alte circuite inchise ce opereaza in conditii de temperaturi extreme. Asigura o protectie excelenta impotriva coroziunii aluminiului si are proprietati de transfer de caldura. | SAE J 1034, B.S. 6580-2010, AFNOR NF R15-601, ASTM D 3306 ,ASTM D 4985, CUNA NC 956-16,UNE 26361-88, FFV Heft R443 | But 208L | |
20L | |||
4x4L | |||
12x1L | |||
RADIATOR LONGLIFE (G12+) | |||
Antigel bazat pe ethylene glycol fara nitriti, amine, fosfat, silicat si borat. Contine aditivi OAT impotriva coroziunii care protejeaza partile vitale ale motorului. Trebuie diluat cu apa inainte de folosire.RADIATOR LONGLIFE (G12+), amestecat cu apa, asigura o protectie excelenta impotriva inghetului, coroziunii si incalzirii pentru toate vehiculele moderne, in special acelea cu motoare din aluminiu. Asigura protectie eficienta pentru perioade lungi de timp. Potrivit pentru camioane grele (650 000 km) si autoturisme (250000km). Depaseste cerintele tuturor producatorilor de masini. O dilutie de 50% asigura protectie impotriva inghetului pana la -40°C. | BS 6580:2010, VW TL-774D/F, GM 6277, FORD WSS-M97B44, DAIMLER MB 325.3, MAN 324 TYPE SNF, MTU MTL 5048, VOLVO 1286083 | But 208L | |
20L | |||
4x4L | |||
12x1L |